Norişorul meu de ploaie.

Cum? Era perfect. Păi pentru că eram acolo, sus, acolo unde nimeni nu ajunge. Eram fericită, relaxată, împlinită, iubită. Soarele. Era mereu acolo pentru mine. Mă sfătuia, mă încălzea, mă lua în braţe. Acolo sus, aproape de paradis, cât mai aproape de paradis, din ce în ce mai aproape de paradis. Mă înălţam, nu-mi ajungea fericirea, nu mă mulţumeam cu perfecţiunea. Şi aveam un nor. Şi era al meu şi făceam ce vroiam cu el. Depindeau de mine. Şi plouam.. din ce în ce mai tare, din ce în ce mai dureros, cât mai des, cât mai apăsător. Pentru că soarele era al meu şi îl pierdeam. Aşa că trebuia să arăt că pot şi că nu mă poate atinge şi că eu fac totul.  Şi curgea egoism, ironie, neîncredere. Gânduri rele, vorbe nepotrivite, cuvinte de neînţeles.

Dar nu, tot ce-i frumos trece repede. Aşa că perfecţiunea mea a dispărut. Poate că şi Soarele se săturase de mine, poate că şi norişorul meu se săturase de mine, poate că durerea celor ce simţeau ploaia a fost mai puternică. Aşa că am căzut. Simplu, încet pentru ca speranţa să nu moară repede, pentru ca gândurile şi teama să nu se încheie.

Şi poate că acolo sus va urca cineva. Cineva care mă va ploua cu resentimente, cineva care va şti ce sunt şi cum sunt. Şi va şti exact unde să lovească.

Şi cad, recad, şi nu mai tac din gură.

4 gânduri despre „Norişorul meu de ploaie.

  1. salut sunt mihai sunt membru la campania spune nu drogurilor vreau ca sa ajuti si tu aceasta campanie daca vrei http://www.spunenudrogurilor.com este o campanie non profit si o sa oferim mult ajutor la cei care au nevoie lasa un comentariu daca sustii aceasta campanie sa te sustinem si noi multumesc

  2. Salut http://www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
    Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

    Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: http://www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

  3. mi-ai cerut voie sa-ti denumesti post-ul asa?:)) numai eu am voie sa spun aia si numai cu referire la tine!!

  4. cand am citit am zis ” ma da fata asta isi ia cateva randuri din carti si le scrie pe blog ? ”
    bravo ,scrii foarte frumos . 8->

Lasă un comentariu