Mi-e frică

Mi-e frică să închid ochii.
Mi-e frică să gândesc mai departe de vise. Mi-e frică să visez.

De fapt,
mi-e frică de ace, de medicamente,
Mi-e frică de durere.
Mi-e frică de sentimente. Dezamăgiri, trădare, închideri în sine, iubiri [inutile].
Urăsc bătaia de joc, zâmbetele ironice, oamenii fără scop în viaţă.
Mi-e frică să greşesc.
Mi-e frică de insecte, de animale urâte.
Detest tot ce s-a născut fără rost pe pământ.
Mi-e frică de viitor, mi-e frică de viaţă, mi-e frică de moarte.

Am nevoie de cineva. Un prieten care să mă asculte, să măsfătuiască. [nu să se aşeze pe scaun în faţa mea şi să se gândească la […] în timp ce eu îmi deschid sufletul în faţa lui.].

Am nevoie de ajutor.

2 gânduri despre „Mi-e frică

  1. mie nu imi place sa ma exteriorizez k probabil numai postari dinastea as fi avut si eu pe site……trist :(…oricum frumos spus

Lasă un comentariu