About Facebook

M-am gandit sa scriu ceva despre facebook. Nu ca nu ar sti nimeni, nu vreau sa aduc nimic nou dar poate ca daca scriu, dependenta de acest mod de socializare se va diminua. Sau nu. In fine.

Iata cam ce cred eu:

Facebook, acest mare rahat infiltrat in viata noastra cotidiana, este un semn ca trebuie sa ne maturizam. Cel putin pentru mine asta e. Zilnic, pe langa Barn Buddy (care m-a si adus pe fb de altfel) trebuie sa verific notificari, ce poze mai are sormea, pe cine a mai injurat, caror poze de pe gazeta sporturilor a mai dat Ionut like si cate si mai cate prostii. Asta ia cam juma’ de ora pe zi. Ce fac celelalte ore pe facebook? check check check what what what, poze poze poze. In fine, ideea e ca e pierdere de timp. Voi o sa ziceti ca stiati. V-am zis de la inceput ca nu aduc noutati.

Bun, aia a fost o opinie. A doua mea parere e in legatura cu pozele de pe 9gag. Deci a devenit de-a dreptul obositor sa vad acelelasi poze, ca-s traduse in romaneste ca-s in engleza..asta deja e cliseu. Pe bune, cati dintre voi n-au vazut aceleasi poze? Si ce e si mai tare e ca exista ProTv, GSP, libertatea si altele care practica si ei aceeasi politica. Uneori ne vrajesc cu „poza zilei”. Da, deci asta e cealalta prostie.

Mai am una de zis. A observat cineva ca s-au inmultit ca iepurii paginile alea smechere carora tre’ sa le dai like? Nu stiu cum le zice, poate oficiale, ma rog, ceva de genul asta. Am fost norocoasa sa vad ca unii admini isi dau cateva date personale. In orice caz, noua ne e usor numai din vocabular sa ne dam seama de varsta adminului paginii respective. Nu judec pe nimeni, nu e nimic gresit doar am observat ca s-au inmultit. Am dat zilele astea pe pagini de toate felurile; noi fetele, f e t e l e, chestii cu dream, life, gr8-life ma rog, vrajelute d-astea. Cu toate acestea, e si o chestie buna in asta; sa intretii o pagina de genul presupun ca inseamna responsabilitate. Sa intri zilnic, concursuri d-alea cu „la 10 like-uri urmatoarea poza” si bla bla. E si asta o treaba.

A, si chiar mi-e dor de vechiul fb. Chiar daca asta are facilitatile lui, pe mine nu ma ajuta cu nimic. Pacat Zuckerberg, pacat !

Lasă un comentariu