Balul Bobocilor

eu: Tataaaaaaaaaa, trezeşte-te că în 5 minute tre` să mă întâlnesc cu Ioana şi Adi !

tata: Vin acu [(:|].

Se îmbracă, se încalţă. Ne mişcăm fundurile până la maşină. Eu entuziasmată [:)]

adi: Coriiiiiiina, ce bine îţi stă cu părul drept… [;;)]

eu: Ştiu. Ioana [:-w] tu mi-ai zis că nu mi-ar sta bine cu părul drept [:-L]

ioana: Bine că mi-ai demonstrat contrariul [:))] asta e improvizată, nu ştiu ce mi-a spus atunci [:D]
tata: mda…părul ei e la fel de drept ca al meu 🙂 [să menţionăm că tata e aproximativ chel şi e mândru de asta]

Liniste. Muzică. Suntem la semafor, în faţă la muzeu.

corina: omg! Invitaţiaaaaaaaaaa [:|]

ioana: ah nu, şi eu mi-am uitat-o…

Tata tace. În gândul lui: „După ce că m-a trezit să o duc cu maşina, prin traficul ăsta, tre` să mai fac o tura. Rămân eu singur cu ea…”

corina: ok, adi şi ela ne aşteaptă în faţă 10 minute până ne întoarcem noi…

Ne întoarcem.

Vreo 10 colegi ne aşteptau pe noi [:”>]. Gândul că va fi o seara foarte faină încă îmi inunda mintea [:))].

Şi totuşi, în final am realizat că n-a fost cine ştie ce. A venit Alex (ăla cu yamasha-ul lui [:-j])…

Iniţial erau patru dansatori…şi trebuie să recunosc că unul dintre ei..eraa…[=P~] ..ok, n-am cuvinte..avea ochi albaştri..şi arăta aşa bine [:”>] şi zâmbea tot timpul [:x]. Nu contează că am stat numai cu ochii pe el…A venit şi Alex şi mi-a captat atenţia, mai ales în momentul în care şi-a dat tricoul jos. Probabil vroia să îşi etaleze tatuajele de pe spate. Sau umeri. Sau vroia să îi vedem jumătatea de fund rămasă la vedere [:”>]

Miss şi Mister mi-au plăcut…adică..da, trebuia să se aleagă în funcţie de probe dar dacă ar fi fost aşa…n-ar fi ieşit cel mai frumos..sau cea mai frumoasă…şi ar fi comentat toţi elevii…În concluzie mie îmi convin [:)]

Ar mai fi de spus că au încercat ăştia de la Cafe Deko să ne facă să râdem dar nu le-au ieşit atât de bine cum mă aşteptam.

Am plecat. Drum lung.

adi: aş fi preferat să merg la eco…

ela: nu ţi-a plăcut?

adi: păi pana mea, eu am venit la bal pentru perioada de după 12 jumate – 1, nu să plec atunci.

Linişte. Sună telefonul lui Adi. Linişte. Eu meditam intens în perioada aia…n-am auzit prea multe cuvinte de la el [:D]. Mă aşez pe nişte scări, aşteptând să termine Adi de vorbit la telefon. Şi se aşeaza şi Ioana. Şi aşteptam. [let’s feel lonely together [:-L]…].

corina: Ioana…tu la cât tre’ sa te culci?

ioana: la 8 jumate tre să fiu acolo.

corina: fatăăăă…la cât tre’ să te culci? nu mă conduceţi şi pe mine? măcar până la..omv [:D]

ioana: să vedem…dacă merge şi Adi…

adi: „ok, pa`pa”. Deci mi-e foame.

ioana: Adi, o conducem pe Corina până la omv?

adi: o conducem pe Corina până la omv da’ eu vreau un non-stop.

corina: ieee, sunt trei non-stopuri în drum spre mine. [:D]

ioana: adi: ioana: adi:

Nu ştiu ce au vorbit, eu iarăsi meditam. Ajungem la omv. (am sărit peste partea în care eu m-am oprit la un non-stop, că Adi a renunţat şi mi-am cumpărat salatine). Adi îşi ia ciocolata fără de care nu poate trăi şi apa fără de care, de asemenea, nu poate trăi.

ioana: o ducem pe Cori până sus?

adi: hai s-o ducem pe Cori până sus..

Iar tăcere [:)]

adi: vreţi ciocolată?

ioana: nu..

corina: daaa [=P~]

adi: corina, mai vrei ciocolata?

corina: nu

adi: hai ia, că am multa..[:D]

corina: ok, dă-mi [;;)]

corina: pân’ aici am plătit?

ioana: pân’ aici ai plătit.

adi: ok..

ioana: pups

Întinde obrazul. O pup. Şi pe celălalt.

corina: să te pup şi pe tine? [;;)]

Adi întinde obrazul [:)]

Un gând despre „Balul Bobocilor

  1. heeei!! ti-am spus ca nu cred ca se poateintrepta parul tau ca bretonul e cam scurt!!! nu ti-am zis ca nu ti-ar sta bine… iti sta super bine… a fost o seara interesanta…. o sa scriu si eu impresiile dar nu chiar acum.. mi-e lene…

Lasă un comentariu